Pat's Guide to Glasgow West End

Ye cannae go aff topic oan this threid...

• 2 weeks later...
  • Replies 3.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:lol: There ain't no stopping her now: Anna Chapman, the Russian spy who was thrown out of America has made her debut on a mystery show for Russian TV.

But the first edition of "Mysteries of the World With Anna Chapman" suggested the CIA's secrets were safe, at least for now.

http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-12250223

She could probably help out at Wikileaks as well. :unsure:

We had Ryan to stay - just for one night but he brought three Pokemon books, a Toy Story Book, a Toy Story Pillow and a Toy Story nightlight that you can also use as a torch. Very successful merchandising and not a lot of room in the bed. :)

• 2 weeks later...

Sunday:

sitting aroond and thought I wid dae a wee post. Awfy tae admit thit yees havnae been oan my mind as much as normal.

A visiting guest is off the morra; no a joyous occasion but wur gonnae see each ithur again.

Visited Niagara Falls and, winter or no, twas a wonderful two days....American Falls partially frozen but gorgeous we it.

Gonnae try and be finished we the huff, by Tuesday....wull try and dae somethin.

And i did hear frae a special (married) lady oan facebook.

Am gonnae be in touch.

tam

Sunday:

sitting aroond and thought I wid dae a wee post. Awfy tae admit thit yees havnae been oan my mind as much as normal.

A visiting guest is off the morra; no a joyous occasion but wur gonnae see each ithur again.

Visited Niagara Falls and, winter or no, twas a wonderful two days....American Falls partially frozen but gorgeous we it.

Gonnae try and be finished we the huff, by Tuesday....wull try and dae somethin.

And i did hear frae a special (married) lady oan facebook.

Am gonnae be in touch.

tam

Has that spare toothbrush had an airing

• 2 weeks later...

Guid morning tae youse all; a wee bitty past half seven in sunny (sorta) Rigetown.

Daein a grumpy this mornin bit thon wiz pushed aside by an e-mail frae a young Glaswegian Woman.

A wee bit has happened awfy fast and am gonnae bring yees up tae date; huff and puff aw yees want but am gonnae dae that oanyway.

A wee glance at a couple of names oan this thread and i ken fine am in a guid place.

The mind jist did a hop and a step and i havtae tells yees thit am gonnae be meetin OZ....Goad i cannae believe that. We have been in touch and am gonnae be in Sydney....a couple of days in May and two more days, early June.

Am needin tae dae a few PMs. Pat has gein me a wee hint thit I have tae practice a bit of circumspection: thon beautiful bully Harper wull mak me toe the line.

A magnificent facebook submission by one of the all time favourite glasgowwestenders does require an e-mail tae Maggs.

And a new friend on facebook has me fair delighted.

Wur gonnae see some of yeese, a bit later in the year, mind no too much later but we wull be visiting efter my trip tae Australia....is that no the stuff thit fairy tales are made of.

Am here and dinnae want tae leave but i dae have things tae dae.

ay wull be back.

tam

ay dae miss my friend

and i have inadvertently learnt how tae tak videos we a digital camera.

Also discovered thit efter aw the moanin and groanin aboot no findin an adaptor, the bloody camera came we one....i finally read some of the instructions.

Good to see you on the forum, tam, and with so many exciting things to report.

Sounds like you've been having fun and more planned. All this traveling about seems to suit you.:lol:

Guid morning tae youse all; a wee bitty past half seven in sunny (sorta) Rigetown.

Daein a grumpy this mornin bit thon wiz pushed aside by an e-mail frae a young Glaswegian Woman.

A wee bit has happened awfy fast and am gonnae bring yees up tae date; huff and puff aw yees want but am gonnae dae that oanyway.

A wee glance at a couple of names oan this thread and i ken fine am in a guid place.

The mind jist did a hop and a step and i havtae tells yees thit am gonnae be meetin OZ....Goad i cannae believe that. We have been in touch and am gonnae be in Sydney....a couple of days in May and two more days, early June.

Am needin tae dae a few PMs. Pat has gein me a wee hint thit I have tae practice a bit of circumspection: thon beautiful bully Harper wull mak me toe the line.

A magnificent facebook submission by one of the all time favourite glasgowwestenders does require an e-mail tae Maggs.

And a new friend on facebook has me fair delighted.

Wur gonnae see some of yeese, a bit later in the year, mind no too much later but we wull be visiting efter my trip tae Australia....is that no the stuff thit fairy tales are made of.

Am here and dinnae want tae leave but i dae have things tae dae.

ay wull be back.

tam

ay dae miss my friend

and i have inadvertently learnt how tae tak videos we a digital camera.

Also discovered thit efter aw the moanin and groanin aboot no findin an adaptor, the bloody camera came we one....i finally read some of the instructions.

Jings, Tam have you won the lottery ? Ye have been back in Britain at least once since I met up wi you and now you are going to Oz !! Have ye teemed up wi rich widow ?

Hingmie:- Nae lottery win and as for a "rich widow", i am enriched beyond belief....i did a post a few minutes ago and lost it....Plus, i kept hearing voices, Pat and Harper, one sharpening the blue pencil and the other oiling her strap. In the bank the ithur day and made inquiries aboot Australian currency. The lassie laughs and says, "are you off on another trip" ? and I tell her, "yes". She is grinnin ear tae ear and asks if I have any money left and I try and assure her that there is enough, barely, tae cover the credit card. The hoose money is very nearly a thing of the past but the meomories are priceless. And wur addin tae the memories we a visit tae Glasgow...late Jue or sometime in July. Am gonnae heed the voices but wull dae PMs...am fair burstin tae tell somebody aboot my very special friend. Luck, serendipity or the man upstairs bein mair guid tae me than i deserve, i cannae tell, am awfy grateful though. tam ah hope this posts okay

Hingmie:- Nae lottery win and as for a "rich widow", i am enriched beyond belief....i did a post a few minutes ago and lost it....Plus, i kept hearing voices, Pat and Harper, one sharpening the blue pencil and the other oiling her strap.

In the bank the ithur day and made inquiries aboot Australian currency. The lassie laughs and says, "are you off on another trip" ? and I tell her, "yes". She is grinnin ear tae ear and asks if I have any money left and I try and assure her that there is enough, barely, tae cover the credit card.

The hoose money is very nearly a thing of the past but the meomories are priceless. And wur addin tae the memories we a visit tae Glasgow...late Jue or sometime in July.

Am gonnae heed the voices but wull dae PMs...am fair burstin tae tell somebody aboot my very special friend.

Luck, serendipity or the man upstairs bein mair guid tae me than i deserve, i cannae tell, am awfy grateful though.

tam

ah hope this posts okay

Good to read your post Tam, brought a smile to my face and a wee glow cause you sound so happy, looking forward to hearing all your news