Pat's Guide to Glasgow West End

Gigs at Glasgow Apollo

Were you there at all three Quo nights, Alex? Why would a person DO that to themselves? :unsure:

Yes, I was there for the 3 nights and it was effin magic. I will defy anyone who has attended a Status Quo concert and say that didn`t enjoy it. The band and the audience are infectious with such good vibes,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, grand stuff.

Ye aught try it out next time they are in town.

Next visit for me are the Eagles @ Hampden

• Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Lizzy Guitarists.

Eric Bell

Gary Moore

Scott Gorman & Brian Roberston

Scott Gorman & Gary Moore

Scott Gorman & Midge Ure

Scott Gorman & Snowy White

Scott Gorman & John Sykes.

In that order !

Err I think you'll find that was Scott GORHAM, as I originally said, LG?

But let's not be pedantic <_<:blink::lol:

Err I think you'll find that was Scott GORHAM, as I originally said, LG?

But let's not be pedantic <_<:blink::lol:

Ah know a Henry Gorman of the Henry Gorman Band "fame"

Ah also saw Thin Lizzy attra Apollo aroon 1978/79 on the Black Rose tour, ra geetarists being Gorham & Robertson

Accordin tae ra "program" Gorhams drug of chouce wiz Angel Dust

• 2 weeks later...

I saw Lindisfarne/ Cat Stevens/Tull.. think that was all I used to go down to London a lot to see bands in Earls Court/ The Rainbow somehow that felt more glamorous........then.

Lindisfarne - Alan Hull RIP- underrated. Good show, I threw my purple floppy hat up to the stage and he wore it for the show and then gave it back to me.

On the Apollo memory site good stories of people dodgin the bouncers and throwing their tickets out to mates via a back window to be used over and over :)

Yes, I was there for the 3 nights and it was effin magic. I will defy anyone who has attended a Status Quo concert and say that didn`t enjoy it. The band and the audience are infectious with such good vibes,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, grand stuff.

Ye aught try it out next time they are in town.

Status Quo SECC, Glasgow SECC - Hall 4 Sun 13 Dec 09 £31.50 Roy Wood in Support

Lindisfarne - Alan Hull RIP- underrated. Good show, I threw my purple floppy hat up to the stage and he wore it for the show and then gave it back to me.

Ah, the stuff of dreams, Iona.

On the Apollo memory site good stories of people dodgin the bouncers and throwing their tickets out to mates via a back window to be used over and over :)

We did the same sort of thing at the village hall in Old Kilpatrick - even helped folk climb in the toilet window to the Young Farmers' Dances. :lol:

p.s. Jim will be supporting Rod Clements of Lindisfarne at The Fraser Centre Milngavie in September.

Awright, here goes. It's past mah bedtime, so ah'll no' be a' night et this.

Groups ah remember seein et Greens / The Apollo, an' onythin that sticks in the mind aboot thum. Rough dates only, as ah went therr that often, an' saw many groops mair than wance, so ah coodnae be sertin.

Rolling Stones, (mibbes 1972). Billy Preston's band wiz support an' he also played wi' the Stones. Ah queued a' night fur tikkits an' the rain came oan jist efter midnight. Aboot 4:00am the managemint turnt up an' let us in. Ah rekkon the press hud goat in touch, coz they hud been gaun doon the queue earlier askin if wid stick it oot. The queue a' goat in lang afore the advertised time fur doors openin', so we wur able tae go back tae the end o' the queue an' get mair tikkits, (which ah selt et face valyoo ah might add, afore ony akyoozayshis stert flyin).

Led Zeppelin. A saw thum here an' also in Preston Guild Hall. Akshully, Preston wiz the better gig - absalootly brillyint. Led Zep 4 (the four symbols) album wisnae long oot, so it wid huv been aroon, 1971. Ah wiz w*rkin away fae hame, so ah asked mah wee Maw tae queue up fur tikkits. The Daily Rekird man innurviewed hur, as she must've been nearly 50 by then, an' he coodnae buleev she wiz a Led Zep fan. She wiz ower the moon coz she goat a menshin in the paypir. Ah goat peltir fae mah mates fur sendin mah poor wee Maw tae staun in the queue.

Black Sabbath, (5 times ower sevril years), back when Ozzy really wiz the man.

Deep Purple, (5 times ower sevril years), up tae they released Smoke on the Water. It wiz a' doonhill efter that.

Emerson, Lake & Palmer, (6 times ower sevril years), until the released Brain Salad Surgery. It wiz a' doonhill efter that.

Free, wi' Sutherland Bruthers & Quiver as support. Ah cannae mind the year, but Andy Fraser wiz still wi' thum. Free wur awfy late turnin up an' the poor support act wur gettin a hard time fae the restless natives. Ah wiz that pissed aff by the time they did come oan stage, it took a bitty the edge aff the hale thing fur me. A real shame, coz ah wiz desprit tae see thum live.

Yes, oan thur, "Tales From Topogaffik Oceans", tour, which wid make it aroon late 1973 / early 1974. Anither letdoon, coz they hud been wunnerful et thur prevyus gig et the Kelvin Hall, but this album wiz mince an', consekwently, so wiz the gig. Akshully, the album wiz that bad, Rick Wakeman left becoz o' it. He hated it mair than ah did aparintly.

Alice Cooper. Alice wiz tourin Yoorope, but only daein wan gig in the YooKay, an' it wiz in Glesga. Tikkits wur by postal application only, an' ah wiz lucky enuff tae get fower. Ah'm no shoor whit year this wiz, but ah dae know it wiz et Green's Playhoose, coz ah kin still see the tikkits as if it wiz yisturday, so ah wid guess late 1972 / early 1973.

Alice's act et the time involved him choppin the heid aff a blood-filled wean's doll. This bein the reason he gets hung in the maist faymiss part o' his act. Howiver, the Glesga City Faithers decided, in thur infinite wisdom, that this coodnae be allowed in such a violent city as Glesga, an' sujjested they come up wi an alternative crime fur which Alice might be strung up.

Incredibly, Alice goat away wi', instead o' choppin up the baby, wiz sumthin that happint in the city centre oan a regyoolur basis. The band acted oot a street fight while, "Gutter Cat versus The Jets", (the 'B' side o' Schools out, an' a take aff o' west side story wi' "Jet Song" as the theme fur the latter part o' it), played oan tape in the background. Et the end o' the fight, Alice bottles wanny the band members an', as the bottle breaks, ends up fatally stabbin him in the neck. This nachurly leads tae the hingin.

Alice later reappears in white top hat 'n' tails, (supposedly a ghost), an' sings elected. Absalootly brillyint, an' tae think they owe thur great success oan the night tae the eejits whit demanded they chainge thur act tae sumthin less violent. Ah saw minny a street fight in Glesga in them days, but huv nae recollekshin o' a baby bein decappytaytit even wance.

The support oan that night wur wanny the best iver. Phlorescent Leech and Eddie wur oan, which meant hee haw tae maist Alice fans. Howiver, ah hud been a Frank Zappa fan an', minny years afore that, a fan o' the Turtles. Flo 'n' Eddie (ex-Turtles Howard Kaylan & Mark Volman), flaunted contractual blocks by pittin parts o' thur Turtles hits intae the "Flo and Eddie Theme" as, " a hit with a bullet". They wur outstandin an' that wisnae easy given who they wur supportin.

Ither acts seen ower the years inclooded:

Uriah Heep (sevril times ower sevril yeers)

Family

Barclay James Harvest

Argent

Groundhogs

Wishbone Ash

Beck, Bogart & Appice

Genesis (wi' Peter Gabriel oan vocals)

Bad Company

King Crimson

Hawkwind

Cliff Richard - Chrissmiss 1976 (varied tastes ur whit?)

Gary Glitter 7th farewell concert (the pervy wan wiz the only persin in the hall aulder than me)

That's aboot a' mah wee brain kin remember fur noo. Thur must huv been loadsa ithers, coz ah went tae a gig sumwherr maist weeks.

Sevril regrets, but the main two wur that ah never saw Alex Harvey therr, an' that ah didnae hing oan tae a' mah tikkit stubs.

Great stuff JJ :) I'm really greetin now with the emotion/memories.

Black Sabbath v Blackmore's Night ...no offence but I don't get THAT either Ritchie Blackmore!

Queuing for tickets for Led Zep reminded me when they (Apollo) were selling tickets for Zepplin in Earls Court 1975 (pre telephone/online booking days!) and my mates were there days before it queuing up. My pal and I decided not to bother but get the hired bus down with them to London to do a bit o' wandering about while they were at the concert. Said frends got their tickets, kissed them every half an hour or so and baited us the whole way down the motorway for not having any. Incidently it was also a Scotland/England match that weekend so half the bus - hippies -half footie fans ..and ne'r the two shall meet!!

Got to Earls Court waved the victorious goodbye and then decided to try our chance in getting in. Went up to ticket collectors and said any chance in getting in got the usual "typical Jock etc etc" and then a bloke, on the other side of the barriers ( looked he was something to do with the band) came over recognised my mate's Irish accent and said come with me! no problem! He was a sound engineer with the band.

REsult ! met mates inside - sat in the aisles ( pre elf n safety days) and gazed at the first ever laser show on Stairway....

SAAB - with you there too JJ never saw them Live - wtf was I thinking !!!!

Uriah Heep - did you hear their acousticaly challenged show? Here's a snippet with a guest flute player :unsure:

Guest Kelvin Groove

I saw Lindisfarne/ Cat Stevens/Tull.. think that was all I used to go down to London a lot to see bands in Earls Court/ The Rainbow somehow that felt more glamorous........then.

On the Apollo memory site good stories of people dodgin the bouncers and throwing their tickets out to mates via a back window to be used over and over :unsure:

Shit, we have to talk about that hat, Iona!

:)

Shit, we have to talk about that hat, Iona!

:unsure:

I think I spotted it on ebay. :)

JJ, mighty impressive! that's both your social life and your memory I'm talkin' about.

Top post there, JJ! :unsure::)

I think I may have been at Beck Bogart and Appice, though can't remember if wa Apollo or City Halls. Jeff (guitar) and Carmine (drums), can't remember Bogarts name.....eeek! :lol:

Also Yes. First album I bought was the Yes album. PLayed it to death when studying for O levels. I was in total love with Chris Squire, ahahahahaha! Did see em at Apollo, was it Tales Tour? Cannae remember! Hated that album but kinda loved the whole Roger Dean artwork thang. In fact twas the only reason I bought Bedside Manners Are Extra by Greenslade....

hahahahaha!

Tell you what though, my new vinyl copy of Morrissey's latest is sounding bliddy brilliant.

And how fab does he look on the cover. Mai........ ;) Totally Stanley Baker. Sad loss to womankind, eh gals? ;)

Stanley Baker

http://www.washingtoncitypaper.com/blogs/b...rsofrefusal.jpg

Morrissey

http://imagecache.allposters.com/images/pi...ker-Posters.jpg

:P

<he's in town till Saturday btw... :lol: >

Great stuff JJ :)

Black Sabbath v Blackmore's Night ...no offence but I don't get THAT either Ritchie Blackmore!

Spot the mistake :unsure: Blackmore was in Deep Purple! - should have kept the purple floppy hat on and preserved the brain cell !

JJ, mighty impressive! that's both your social life and your memory I'm talkin' about.

The good memory wid appear tae be in dispute. Ah fun this website tonight an' it says Emerson Lake an' Palmer only played the Apollo 4 times. Noo, ah did go tae see the filum Pictures at an Exhibition, but that wid only accoont fur wanny mah memories, but ah'm still shoor it wiz six times plus the filum.

The website also seems tae sujjest that ah'm wrang aboot Suntherland Bruthers 'n' Quiver supportin Free the night they arrived late. Well, ah'll tell ye, ah'm no wrang aboot that. Ah will concede that it might huv been eethur Sutherland Bruthers or Quiver, as they did toor sepritly, but mah gut feelin is ah'm right aboot it bein baith.

Ah huv the book, "Apollo Memories", et hame, (great buy fur ony nostaljik fans oot therr), so ah'll check it when ah get hame.

Ah will get back tae yez an' gie yez an honist answer.

The good memory wid appear tae be in dispute. Ah fun this website tonight an' it says Emerson Lake an' Palmer only played the Apollo 4 times. Noo, ah did go tae see the filum Pictures at an Exhibition, but that wid only accoont fur wanny mah memories, but ah'm still shoor it wiz six times plus the filum.

The website also seems tae sujjest that ah'm wrang aboot Suntherland Bruthers 'n' Quiver supportin Free the night they arrived late. Well, ah'll tell ye, ah'm no wrang aboot that. Ah will concede that it might huv been eethur Sutherland Bruthers or Quiver, as they did toor sepritly, but mah gut feelin is ah'm right aboot it bein baith.

Ah huv the book, "Apollo Memories", et hame, (great buy fur ony nostaljik fans oot therr), so ah'll check it when ah get hame.

Ah will get back tae yez an' gie yez an honist answer.

there are errors in the book and I'm sure there are errors in the web site which is stuck in a nineties design that was poor then,

Did you see ELP at the Isle of Wight perchance?

there are errors in the book and I'm sure there are errors in the web site which is stuck in a nineties design that was poor then,

I'd go with JJ's memories everytime.

Did you see ELP at the Isle of Wight perchance?

Sorry Dex, ah did not. Ah wiz a massive fan tho', gaun away back afore ELP tae the days o' Nice, King Crimson (saw them in Preston Guild Hall, wi' Genesis an' Van Der Graf Generator as supports), an' Atomic Rooster (saw them et Southport Floral Hall). Sadly, ah never got tae see Nice live.

• 1 month later...

Ah asked mah brither tae check sum auld stuff ah huv lyin aroon ma Maw's auld hoose an' he came up wi' theez tikkit stubs fur me.

Thue wur a fyoo surprises, incloodin the fact ah hud furgoat ah saw the Rolling Stones oan two consecutive nights in 1973. That wiz coz ah goat roon the queue twice as ah said in mah orijinul post.

The sekind surprise wiz that ah hud furgoat ah saw Humble Pie et Green's. That is probly doon tae the fact that ah hud awriddy seen thum in 1971 et an open air gig in Hyde Park, supportin Grand Funk Railroad. Humble Pie blew GFR aff the stage that day, so that gig must huv totally overshadowed the wan et Green's.

The last, an' least pleasant surprise, wiz the tikkits tae see David Essex. Ah kin only tell yez that the lassie ah wiz gaun oot wi' in them days wiz a big fan o' the boay, so ah hud an ulteeryur motive fur buying those tikkits.

Onbuddy else goat ony similar memrabeelya?

SCAN0003.jpg

• 3 weeks later...

I don't know how you remember so much. I really don't. I went to Green's/Apollo gigs mibbes half a dozen times and the only acts I remember are Fairport Convention with Sandy Denny and Leonard Cohen. Also saw The Incredible String Band somewhere else in Glasgow, but can't remenber where. Was there a concert hall near Candleriggs? Vaguely remember it being in that area. Saw Quintessence somewhere in Edinburgh (no idea where) and Pink Floyd in the Brighton Dome.

I also remember being at a concert at the Inverness Caley fitba' stadium in 1970 with Taste, Brinsley Schwarz, Savoy Brown, If, String Driven Thing, Atomic Rooster and Hot Cottage playing. I only remember them cos I googled it two minutes ago:

http://images.google.co.uk/imgres?imgurl=h...%3Doff%26sa%3DG

P.S it disnae mention it, but Stuart Henry was the MC that day. i remembered that bit all by myself. The synapses are no' all snapsied, yet.

Guest westtender

Human brain is a funny thing. "Most complicated organism in the known universe", or something.

It doesn't always lay down the striations we might want it to, or expect that it would.

Personally, I would pay money to get to share a table where JJ and yonza are going to be gathered for an evening.

< evil smiley >