Pat's Guide to Glasgow West End
The Jolly Jumjoogler

Ye cannae go aff topic oan this threid...

Peony:

I dae agree that it's mibee a time for your nap. Of

course it should go withoot sayin that i am quite fond

of the way your mind can wander intae interesting wee

nooks.

And the post whaur you got lost: am nearly sure thit i

responded tae that but no at all sure whaur i posted it.

And a question for Pat: The PM thingmie has placed a red

cross next to your name on an inbound message....noo ye

should ken thit am no aboot tae delete or bar you from my PMs....so why dis the x appear at your name ?

With all of the bickering back and forth am jist a wee bit concerned.I admit tae not reading all of the salvos. I met a number of

people the last time i visited and I hope tae meet the same and mair....ah mean i havnae met Sam or Yonza ..really hoping tae meet Hingmie and wull meet Westie (at the chip or wherever

she chooses)...a park wid be guid soas i can meet the dug.

And if Rolo disnae show at the swally, that widnae be guid.

And the only reason I wid miss meeting everyone is if Maggs or GM censored, censored, censored by

mahsel

and one night can some of us go and see Dex; that was a guid night, wis it no Lyn...mind even the grey haired one seemed tae

enjoy himsel.

and one night can some of us go and see Dex; that was a guid night, wis it no Lyn...mind even the grey haired one seemed tae

enjoy himsel.

That wiz a good night, aye :) That chap that talked at HH for hours about jazz n soul was a bit annoying mind!! :P

Wizzat no me? :P

Don't think so, HH didn't seem to know the chap. Do you own a mustard yellow polo neck? :)

Sgriob:

ah don't think it was you. I happened tae meet the same chap while I was in the railway station.....and for thais that think i talk a lot, he outdid me in spades. Plus he telt me that a friend of his, a lawyer, was gonnae get in touch and it didnae happen.

tam

That chap that talked at HH for hours about jazz n soul was a bit annoying mind!! :)

We were talking sweet 'soul' music or rather, I was listening. :)

I think he has something to do with this site, Dex would know for sure:

Glasgow Mods

Do you own a mustard yellow polo neck? :)

Nice try, Lynnski. Wiznae me whit left it at your place. Ah widnae be seen deid in a mustard-coloured anything.

Dump it in a skip when naebdy's watchin.

Nice try, Lynnski. Wiznae me whit left it at your place. Ah widnae be seen deid in a mustard-coloured anything.

Dump it in a skip when naebdy's watchin.

WILCO :lol:

When I was growing up a neighbor girl of about fourteen was home alone when a salesman tried to push his way into the house. Her pet cat leapt upon the man's head and shoulders yowling, clawing, and biting him. The cat rode him out to his car and stood there watching him drive away. Cats can be fierce.

Bears aren't inherently viscious. They just see humans as another item in the prey base. That really offends some humans. :lol:

Always learn something here a Gorgette ia a zucchini...fascinating stuff