Pat's Guide to Glasgow West End

Ye cannae go aff topic oan this threid...

• Replies 3.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Where have all the real suitcases gone?

Everythings on wheels now.

Thankful for small mercies, me. :rolleyes:

Me and Mr T reluctantly caved in to the trolley case vibe after 20 years o lugging vast hard-body Samsonites aroon the place. The ones that had wheels but only a crappy pop-up handle so's when attempting to wheel em, they were pritty unstable and would fall over sideyways all the time. Bliddy exhausting.

Dead servicable still though, despite their considerable airmiles. I wonder if you can recycle em?

<plotting>

Ah um of an age noo wher Ah hiv velcro oan ma shoes! As you should weel ken annaw as yer a loat aulduur then me an merr than likelie hiv sumwan dae thum up fur ye as ye canny bendoon! :rolleyes:

Am nae aulder thun you!!! Naewan is aulder than you apairt frae mibbee JJ.

Ah wear thongs (flip flops nae wejy things that try tae split ye in twa) so they didnae need done up. Only wear lace-ups when I gang tae Vians bakery (see "Wee Stories--- Wee Assimilation Story). Need samthink tae gie me a lift!!

Am nae aulder thun you!!! Naewan is aulder than you apairt frae mibbee JJ.

Ah wear thongs (flip flops nae wejy things that try tae split ye in twa) so they didnae need done up. Only wear lace-ups when I gang tae Vians bakery (see "Wee Stories--- Wee Assimilation Story). Need samthink tae gie me a lift!!

Doant gie us yer snash aboot a thong bein a " type o flip flop"! we aw ken its sumthin pervy ye strap onty ra crack o yer erse! :rolleyes::lol::angry:

An yer pikchuur prooves yer faaaar auldur then me!

An JJ is aulder than methoozilla! He fergets whit day it is.... ::angry:

Doant gie us yer snash aboot a thong bein a " type o flip flop"! we aw ken its sumthin pervy ye strap onty ra crack o yer erse! :rolleyes::lol::angry:

An yer pikchuur prooves yer faaaar auldur then me!

An JJ is aulder than methoozilla! He fergets whit day it is.... ::angry:

These ther err are real ozzie thonggs thongs.jpg ye couldnae use they yins as bum floss

JJ telt me ye wur best man at methoozilla's dad's wedding!! Persunally I dinnae believe thut ye are that auld !!! I heard you wur ra floower Baoy ther

Fek me , if awe av got tae look forward tae in ma old age, is turnin oot like yoo two, am aff tae a clinic in Switzerland before ah reach your age. (that gives me aboot 40 years of pissin abbot yet) :rolleyes:

40 years !!! Ye reckon ye'll get to the ton & get a nice wee telegram

Yer showin yer age again, nae such thing as Telegrams any merr :rolleyes:

awa' wi' ye next thing ye'll be telling us Kilwinning is no in Ayrshire*/Renfrewshire* (*delete as required)

Whit dae s Ra Best man read oot at weddings ???

Guest westtender

Thankful for small mercies, me. :rolleyes:

Me and Mr T reluctantly caved in to the trolley case vibe after 20 years o lugging vast hard-body Samsonites aroon the place. The ones that had wheels but only a crappy pop-up handle so's when attempting to wheel em, they were pritty unstable and would fall over sideyways all the time. Bliddy exhausting.

Dead servicable still though, despite their considerable airmiles. I wonder if you can recycle em?

<plotting>

D'ye know, there was me talkin aboot this very thing this very (vexatious) week.

I have been around various proper spinsterish & cobwebby lady professor sorts at various venues all over the place, and we find ourselves wondering how the HECK such folk managed before the simple but quite wizard wheeze of simply putting wee wheels on yer case.

Prior to the wheels, how was one to get from train station to hotel when you know it is no more than a 5 minute walk? Ye couldnae humf it. You'd have had to get a taxi. For a 5 minute walk...

What a bunch of humfing one would once upon a time have had to do. Now ye just pull your wee trolly about; it's not a hassle. Why did it take so long to come up with this? How did the independent ladies ever manage?

Thank you Nota:

and the next time we meet ye wull need tae remind me tae tell ye aboot a 4 X 5 roll-off truck thit i drove; twenty gears but ye could bypass furst gear on both sticks.

tam

D'ye know, there was me talkin aboot this very thing this very (vexatious) week.

I have been around various proper spinsterish & cobwebby lady professor sorts at various venues all over the place, and we find ourselves wondering how the HECK such folk managed before the simple but quite wizard wheeze of simply putting wee wheels on yer case.

Prior to the wheels, how was one to get from train station to hotel when you know it is no more than a 5 minute walk? Ye couldnae humf it. You'd have had to get a taxi. For a 5 minute walk...

What a bunch of humfing one would once upon a time have had to do. Now ye just pull your wee trolly about; it's not a hassle. Why did it take so long to come up with this? How did the independent ladies ever manage?

Loadsa porters now outta work?

Here's a question though; is there a name for the noise a trolley case makes going down an urban pavement?

We all hear it a trillion times a week, it's become part of the sonic landscape.

Suggestions anyone?

A few weeks ago, an akwaibtisnsh wiz 65, ah tried awe roon Greenock lookin furra tradishunal tartan shoppin trolley, couls a get wan, coulda fek, it wiz awe these hi-tec lookin thingz, loked like weans go-chairs wae a big bag instead ovr awean's seat

Ended up gettin him a Peoples Friend etc etc

.........after 20 years o lugging vast hard-body Samsonites aroon the place.

Them Samsonites wur murder. Even when emtpy they accoontit fur hauf o' yer luggij weight allowince.

The name fur theez sootcases cums fae the name o' wanny the tribes o' Israel in the bible. It's well known that the Samsonites wur a right bunch o' hardcases.